Önkéntesek a Mekdszben

Önkéntes munkatársak a Mekdszben. A munkájukról, Mekdszről és képregényekről.

Friss topikok

  • vakondturastorta: Csillagrombolót! Csillagrombolót! (2012.08.05. 12:30) Újratervezés
  • vakondturastorta: Kivávncsian várom Son Goku bemutatkozó elköszönését. A Fireflyt pedig én is nagyon ajánlom. (2011.03.24. 21:42) Elment tőlünk Son Goku
  • vakondturastorta: "idő visszaforgatásának képessége vagy a rendkívül gyors bejegyzés írás adatott-e meg": sajnos nem... (2011.03.16. 14:17) Kivettük
  • SzitaKötő: nem tudom, de a mozikultúra lassan mindegyiket közvetíti a nemolvasóknak (2011.02.02. 16:29) Green Lantern
  • vakondturastorta: @katkadu: Képeket mi nem csináltunk, de az elképzelést segítendő, volt áfonyás meg csokis is. Belé... (2011.01.18. 11:10) Levél a főnöknek

Linkblog

A diák, a kereszt meg a html belépnek egy moziba...

2012.07.28. 00:17 PurpleMan

Helló (MEKDSZ)világ,

Na hát szóval újabb friss önkéntes húsdarabkákkal bővült Isten MEKDSZ címkével ellátott Szent fazékja.
Valami frappáns poénos MEKDSZ-es szójátékos egyetemistás bemutatkozásra lenne szükségem, de én aztán mindent tudok csak olyat nem igazán tudok én.

Szóval megpróbálok valami másféle módon bemutatkozni.......úúú tudom már...

Én egy ilyen Önkéntes vagy mi a fene lennék. Node mi is az én feladatom?

Segítek nektek kitalálni a következő képpel:

Ha az Egyház a <body></body>, akkor minden ami ezen belül van - <p>, <span>, a <div>, a sok-sok <a> - mind a keresztények.
És Isten a template, amit .cssbe foglal a Lélek, hogy a <Head> ben Jézus által megjelölve megformázza a <body> tartalmát.

Szóóóóóval jah....én ilyesmikben utazom. A MEKDSZ-nek segítek szövögetni az internetes hálóit, azaz az új készülő weblapot.

Mert hogy nekem van egy ilyen médiás végzettségem, amiről azt hittem sose fogom hasznosítani és csak egy kis fotóbolt bézik tanfolyamnyit tanultam 3 év alatt.....
De gondolom Dávid se gondolta volna hogy majd az unalmában fejlesztett parittyatudását fogja Isten használni arra hogy kinyírjon egy óriást....csak úgy "jött a dolog".

Na hát ennyi elég elsőre, aztán jönnek majd még a posztok, melléjük majd csatolva a webprogramozás szenvedései miatt kitépett hajszálakkal, meg a hajpótló MEKDSZ-es szeretettel.

- PM

Szólj hozzá!

Címkék: munka mekdsz szakmaiság önkéntesek

A bejegyzés trackback címe:

https://onkentesek.blog.hu/api/trackback/id/tr194682688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása